Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Side 36 i brosjyren http://www.lykkeringene.no/brosjyre.html
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Hvis dere synes de er fine, så er det jo det som er viktig! Hva vi andre måtte mene, er jo underordnet. Men du spør hva vi synes, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke likte de. Våre er mer av den "kjedelige" typen, de, ligner mye mer på de nede til høyre på s. 49.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 JEG synes de var kjempe fine,har noe lignende selv:)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Det viktigste er at dere liker de Selv synes jeg ikke så mye om de, likte ikke kombinasjonen av så mye hvitt og så lite gult gull, da er jeg mer av den symmetriske typen som ville hatt like mye gult gull på begge sider.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 De ligner litt på våre, men våre har en stripe av hvitt gull i midten og gult gull utenfor:)
*1+1=2 små* Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 tøffe, liker ringer som er litt annerledes! Skal ha en med hvitt gull og børstet gull gull selv:)
pandabjørn Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 synes ringene var kjempe fine.......tror kanskje vi skal ha de på side 4 men får vente til vi ser de live.. bestilte du ringene uten å se de live???
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Liker godt at de er litt anneledes! Vi kommer til å bruke våre forlovelsesringer som gifteringer. De er spesiallaget i utlandet kun for oss. De har hvitt, gult og rødt gull. De er ganske kraftige med et flettet bånd i midten. Vi elsker våre )
Gemini77 Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Jeg er ikke så stor fan av ringer med både gult og hvitt gull, men kult at de er anderledes. Vi har hvitt gull, helt flate og brede. Er ikke så glad i de tradisjonelle gifteringene jeg heller..
twoboys & a girl Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Kjøpte lykkeringene når vi forlovet oss, skal bruke de når vi gifter oss å. Synes at det er bra man kan designe de selv:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå