Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjenganger spørsmål men jeg tenker hele tiden på det. Er 34+5. Kjenner bare noen få enkle dult/bevegelser idag og i går. Han hadde en liten periode på kvelden igår med mer aktivitet. Ca 15 min. Vet de roer seg på slutten med mindre plass men hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er nå i uke 33. Jeg kjenner mer og mer bevegelse selv om dem er svake (kiling). Men bevegelsene starter ikke før jeg sitter ned og slapper helt av. Sparkene avtar hvis jeg har mye tanker i hodet mitt.

Mot slutten av svangerskapet innbiller jeg meg att sparkene blir mer og mer tydlige ikke sjeldnere.

Ring til jordmor eller lege om du er engstlig.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg var 35+0 da jeg ringte JM for å høre når jeg skulle bli nervøs (dette var mandag denne uken) hun sa at jeg skulle drikke noe kaldt og søtt (jeg drakk saft med isbiter) og så aller helst legge meg ned og telle spark, eventuelt sitte. Med våken baby i magen skal man telle 3-5 spark pr 30 min. JM hadde lært 5 spark men på bærum sykehus sier de 3 spark.Dersom jeg hadde mindre enn dette skulle jeg ringe føden. Jeg hadde mer og dagen etter var alt som normalt igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...