tinef84*høygravid* Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 jeg er 26 uker på vei og synes ikke min lillegutt er så aktiv.. noen dager så kjenner jeg ingenting og andre dager så kjenner jeg at han sparker og beveger på seg,men leser her at de fleste skriver at de kjenner bevegelser hver dag og deres babyer er veldig aktive.. så jeg er så og si bekymret hver dag..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 uff da... si dette til jm du,så sender hun deg nok til ul for å se at alt er bra det gjorde de med meg =) lykke til
tinef84*høygravid* Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 jeg har vært på en del kontroller og alt var bra.. pluss at dem sa at det var en aktiv krabat jeg hadde inni magen min.. men det kan jeg ikke skjønne for jeg synes han er lite aktiv.. var på ul forrige fredag og da var alt bra... men likevel får jeg ikke slått meg til ro med at alt er sånn som det skal..
Løyyypeeee!! Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Heisann. Føler på det samme her! Jeg er i uke 28 nå og synes også jeg kjenne lite liv. Jeg kjenner riktignok liv så og si hver dag, og har kjent det siden uke 17, men det tar liksom aldri av. Jeg kan kanskje kjenne spark 1-2 ganger om dagen.. I går ble det faktisk så ille at jeg ringte til føden og ba om råd. De ba meg komme med en gang og ble undersøkt grundig. Fikk målt barnets hjerterytme og sjekket på UL og alt sto bra til. Barnet rørte også endel på seg på UL, noe jeg ikke kjente i det hele tatt. Ble jo veldig beroliget ) Fikk beskjed om at jeg måtte forvente å ikke kjenne så mye til babyen framover heller, men at jeg måtte ha lav terskel for å ta kontakt. Ble utrolig godt mottatt! Vi får bare lukke ørene for alle som forteller om turboene de har i magen og nyte det lille vi kjenner av nurket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå