fox`y Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Ligger på barsel jeg da siden d ble litt mye på slutten av fødselen.men ellers var d en fin opplevelse..gutten kom 4 dager før termin og var 3995 gr og 52 cm å kjempe kjønn... han suger bra av puppen og sover litt så skal ikke klage..plages litt me etterier,kvalme og svimmelhet men håper d går over.. Lykke til alle dere andre fødeklare,gled dere.. mange klemmer fra meg og lisj gutten:O)
Happy H Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 så herlig, gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!! kose deg masse med prinsen din
Serial mom Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer med gutten din:-) Håper formen bedrer seg snart så du kan få reise hjem og bare kose deg med gullet ditt! God bedring,og lykke til videre!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Masse grattis fra oss.. Kos dere
endaeintrønder Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:) Gratulere så masse da!!!!!!!Du fikk idag altså????herremin! men hvordan er ståa på føden nå da,hørte det var så masse folk der,at noen ble gangpasienter også! Jeg reiste hjem igår jeg da,så fikk de et rom ledig ihvertfall,hehe.... KLÆMM PS:jenta mi var nesten samme vekta som din,men bare 51 cm:) samme oppskrifta eller??
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Masse gratulerer med lille gutten:) Trodde ikke du hadde fått jeg siden msn din er logga på ennå Kos dere masse masse
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Gratulere så mye...så mange som får nå......vil å ha =( Kos dere masse =)
KlemC 3småUnder3år Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Gratulere gratulere.... Koz dere masse...
fox`y Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. juli 2007 heihei..grattulere så masse me pia de oxo..var ikke så mye folk når vi kom næi,var 2 stk på føden tror jeg..sikkert en del som hadde dratt hjem fra barsel oxo i går,for jeg fikk rom me en gang.. blir vell hjemmreise i morgen vist allt ser fint ut... hehe ja kansje d var samme oppskrifta ja... sover pia di mye da og koss reagerer storebror??? min syns d er stas han,roper mamma og baby på sykehuset å lalle hele tiden..han er her en del da,men sambo har vært taxi sjåfør på faren siden han kom på besøk for han mangler rettningssans,blir litt småirritert men de drar no på mandag da.... håper d går bra me dere å kos dere masse i tiden fremover...fortsatt god sommer:O) klæmma fra mæ og lillemann på barsell...
fox`y Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2007 ja d ble litt travelt da vi dro på natten hehe.. har ikke msn her så er nokk pålogget ennå tenker jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå