7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 hm... vi var tidlig tilbake i "tralten" etter fødsel... alikevell har liksom ikke lysten vært den helt store,selv om vi har hatt sex like ofte som før.. Akkurat i dag 9 mnd etter fødsel fikk jeg helt plutselig kjempe lyst... høres kanskej rart ut, men det var nesten som en bølge som slo over meg liksom .. først da skjønte jeg at lysta egentlig ikke har vært der siden jeg var gravid! Helt rart.. Er det fler som har hatt det sånn??? At sexlysten kom som ett "sjokk" nesten:=) hm-- gleder meg til kjæresten skAL HA FERIE I 3 UKER!!!! kanskje feil forum, men.... ble bare så glad!!!
Torpekjærringa Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer ) hihi...skulle ønske det var meg ;o) Kos deg i sommer da ))
Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Heldiggris.. Her har den vært borte siden jeg ble gravid med førstemann omtrent..=/ Håper den kommer snart tilbake!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Takk takk;=9 det er jo helt merkelig at det kommer "plutselig" liksom.. he he Da er det vel håp for alle sammen.. Den som venter på noe godt hi hi ;=)
Simselimsen Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer:) Min kommer nok ikke tilbake på lenge enda:( Må presse ut en unge til først....
summer85 Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 sex??? hva er det??? hehe... det er ihvertfall noe det blir lite av på sambo for tiden.... =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå