bente69;) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Tanta har ikke kommet enda, håper hun har dratt til Peking...hehe Dere med flere pergokurer, kom mensen på andre runde på samme tid som første runde med pergo? Mensen min kom på dag 33 ved sist pergokur, forrige pp(var pause mnd) kom mensen på dag 29. Hva tror dere erfarne pergobrukere, når dukker mensen opp denne pp med pergo? Er 4 uker i dag siden tanta kom hit sist.
evigoptimist Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 He,he - postet akkurat et innlegg til deg... Har på følelsen at det snart er din tur jeg bente!! Har ingen erfaring med pergo, dette blir spennende!! Krysser fingrene for deg=)
bente69;) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Hyggelig å bli etterlyst da, så takk for omtanken:) Håper også det snart er min tur, er ikke så veldig mange jeg sniker meg foran om det blir min tur nå. Takk for lykkeønskninger:)
lykke8:) Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Hei Bente . Kan ikke gjøre deg noe klokere men jeg bare håper av hele mitt hjerte at det er en spire på gang for dere.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Åååååå så spennende bente!!! Håper hun fortsetter å holde stoooor avstand. Nå er det virkelig din tur. Har du brukt dobbel eller trippel pergokur denne pp? Jeg har brukt dobbel denne pp og har nettopp hatt el. Heldigvis sluppet unna bivirkningene. Hold oss oppdatert da! Klem
bente69;) Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Siste oppdattering er at tanta fortsatt holder seg unna. Forrrige pergo periode kom tanta først på dag 33, er kun på dag 31 i dag, så det faenskapet dukker vel snart opp!!!!*grrr Jeg har nå for andre gang tatt dobbel pergokur, heldigvis ingen bivirkninger denne gangen. Progresteronblodprøven viste 53 med stimulering av pergo, uten stimulering av pergo var progresteronen blodprøven på 26. Så gyn sa jeg responderte godt på bruk av pergo. Men hva hjelper det når vi sliter med få svømmere.... hadde hvert kos om bare en fant veien frem til egget *håper enda*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå