-lucy- Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 nå har jeg kjøpt denne kremen og lest i bøtter og spann om hvor fantastisk den funker. men jeg har enda til gode å lese om noen som har blitt gravid ved å bruke den. det virker så fornuftig det som står på info-sidene og disse alternative legene som uttaler seg. Men, så lurer jeg på om det bare er en liten dråpe i havet. husker jeg kjøpte sovetabl som var naturmed, de funka en gang etter det hadde de ingen effekt selv om jeg tripla dosen. det er noe med at "ordentlige" medisiner har mer effekt?? har prøvd akupunktur også et par ganger, og fortsetter med det til høsten. der er det hvertfall folk som "lykkes" - men lurer på hvor mange som ikke gjør det?? blir vi (eller hvertfall jeg) for desperate etter å GJØRE noe?? pyton å bare vente!!! noen med gode erfaringer med denne kremen, tykk og ekkel og svir gjør den også
Nivea30 Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Hei lucy. Jeg har ingen erfaring med denne kremen, ville bare si at jeg kjenner igjen den følelsen av å måtte GJØRE noe, klarer ikke bare sitte å vente på at ting skal skje. Hehe:) Lurte selv på om jeg skulle kjøpe denne kremen, men bestemte meg i siste øyeblikk for å vente med den, den var jo svindyr. Får se hva jeg gjør om det ikke klaffer denne mnd. Lykke til til deg ihvertfall:)
TussiLussi Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg syns det er bedre å være desperat med midler som er ufarlig og reseptfritt..... Leste litt på et annet sliteforum, hvor flere hadde gode erfaringer med PC, men med bruk over tid. Da lurte jeg på om de ikke kanskje hadde blitt gravide uansett...... Men, har bestemt meg for å gi det en sjanse Begynte på dag 12, i dag, på dag 14 har jeg masse symptomer på EL, hatt mase ELslim i to dager og er ganske happy her !!!!! Gjett om gubben må til pers i kveld Grunnen til at jeg prøver kremen - er at jeg ikke får spiren til å feste seg - og at jeg føler jeg kanskje kan gjøre noe i fht dette men å forebygge med kremen. Mister jeg denne måneden også, spørs det om den ikke går i søpla..... Lykke til i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå