Gå til innhold

Treff for modne mammaer i Oslo & omegn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til alle sammen som ikke har startet ferien sin ennå!

 

Og takk for sist til dere som var med på treffet i går på Mecca. Alltid hyggelig å se dere igjen :-)

 

Jeg fikk i oppdrag å arrangere neste treff, så foreslår onsdag 1. august kl 12 på samme sted, Mecca. Det var veldig fint å ta med barnevogn (og barn) dit, og i august bør det jo fremdeles være mulighet for fint vær, gikk jo greit å sitte ute selv i regnværet.

 

Håper at dere som starter ferie nå er tilbake til den tid, og kan melde fra om interesse. Dersom det er mange som er borte, kan vi jo vurdere en annen dag, men det vil vel alltid være noen det ikke passer for.

 

Ha en fin helg og fin sommer!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, og takk for sist!

 

Vi er med på treff 1. august, er tilbake fra ferie i uke 30: )

Håper det blir litt sol og sommer over Østlandet snart nå - jeg begynner å bli mektig lei av dette møkkaværet!

 

God sommer til alle : )

Skrevet

Er det mulig for en Hedemarking å være med også , om man kommer seg innover ??

 

Har nettopp fylt 40 og har ei jente på straks 22 mnd.

Skrevet

Hei RajaPia,

 

Vi er en gjeng som har møttes jevnlig mens vi var gravide og nå har de fleste av oss fått våre små barn og er hjemme i permisjon, men treffet er for alle, så veldig hyggelig om du har lyst til å bli med!

 

Flesteparten bor i Oslo, men selv bor jeg på Oppegård, så alle som har lyst og mulighet til å komme inn til Oslo for treff er hjertelig velkommen. Veldig morsomt med nye fjes!

Skrevet

Hei:)

Nå har jeg gått glipp av to treff, så neste skal jeg ha med meg. Julie og jeg stiller. Gleder meg:)

 

Ha det fint så lenge alle sammen!

 

Klem

Skrevet

Flott, denne datoen passer utmerket.

Jeg rakk jo ikke å være med sist - min tante var akkurat kommet inn døren og min søster var fortsatt der.

 

Jeg kan jo spørre kokken jeg kjenner på Mekka om hun kan gi oss rabatt :-)

Men jeg har spurt tidligere og kokker har visst nok ikke den største innflytelsen.

 

Hyggelig å treffe alle dere igjen - og nye - velkommen, dette er hyggelig, skal du se :-)

 

God sommer enn så lenge!

Skrevet

Hei alle sammen!!

 

Begynner å bli en stund siden jeg og Mathias så dere nå. Vi har mistet de 2 siste treffene.

 

Vi har fremdeles ferie rundt 1.august, men er vil tilbake i Oslo til da så kommer vi helt sikkert. Er jo så mange nurk som har kommet til verden som vi bare MÅ hilse på!! :-)

 

Jeg tror jeg tror på sommeren.... har ikke gitt opp håpet om at det bak de tunge regnværskyene henger en sol som vl titte fram ...

Jeg vil se den nå!!

 

Sommerklem :-)

 

Skrevet

Hei alle sammen!

 

Nå har jeg fått dristet meg inn hit.. Litt skummelt å plutselig skulle være en foreldre :-).

 

Jeg og Åsmund stiller den 1. august. Vi øver oss på de minste ting fremdeles, men alt blir vel lettere etterhvert.

 

Klem til alle fra

Skrevet

Hei og takk for sist!

Får dessverre ikke vært med 1. august da vi er på ferie.

Vi gleder oss til å se de nye babyene ved neste anledning.

 

God sommer!

  • 2 uker senere...
Skrevet

Dytter opp denne, da den allerede var blitt borte på side 2...

 

Hvis det er flere som har lyst til å bli med på treff, så heng dere på!

Skrevet

Jeg bare dytter litt jeg... Og håper jeg kommer meg dit :-)

Skrevet

Så var det endelig min tur å melde overgang til disse sidene. Lillesøster blir 3 uker på lørdag og vi begynner så smått å komme inn i nye rutiner. Til uken begynner storesøster i barnehagen igjen, så da passer det fint med et treff på onsdag.

 

Jeg ser frem til å møte dere på Mekka og til endelig å komme med barnevogn!

 

Ha en fin helg og håper sola titter frem.

Skrevet

Ikke det at jeg er i oslo, men jeg kan jo få si at Mecca jammen er et fint sted og at de har god mat og at man blir glad av å være der, men at man blir veldig veldig våt i rompa om man skulle være så dum at man satte seg på den store myke blå sofa firkanten sånn en time etter regnet ;-)))))

 

 

hmmmmm .... veldig veldig våt i rompa si!

 

 

ha ha ha ha ha ha

Skrevet

Hei!

 

Jeg tar en liten opptelling på hvor mange som kommer nå til onsdag, 1. august.

 

Maggi

Mirte

Lunas gutt

Enestående

Lima

Coscos

RajaPia?

Lilleprins og mamma?

Babyonboard?

 

Hvis det er flere som vil møtes (eller noen jeg har glemt...), så skriv dere opp. Vi får ikke bestilt bord ute, men greit å vite hvor mange vi blir, så vi vet hvem vi skal vente på. For de som ikke har møtt oss før, send meg en PM, så kan dere få mitt mobilnr. slik at dere kan finne oss blant alle mamma-treffene på Mecca. Må si, jeg har aldri sett så mange barnevogner samlet på ett sted før!

 

Til dritgrei! Sist gang vi var der, så regnet det i bøtter og spann, men heldigvis var vår blå sofa tørr :-) Satser på fint vær denne gangen.

 

Skrevet

Hei coscos!

 

Jeg har invitert ei venninne som også er moden mor. Hun har ei datter på 9 mnd, så hun er litt mer erfaren enn oss :-).

Regner med at hun kommer i hvertfall!

 

Gleder meg til onsdag!

 

(jeg har forresten bestilt finvær... ;-))

Skrevet

Hei til alle,

 

jeg er tilbake fra 2-uker i Tyskland og satse på å bli med på onsdag selv om vi igjen få besøk på tirsdag.

 

 

 

 

Skrevet

Jeg og Harald vil også være med. Så da skulle listen se slik ut;

 

Maggi

Mirte

Lunas gutt

Enestående

Lima

Coscos

RajaPia?

Lilleprins og mamma?

Babyonboard?

Berlin

Venninna til Enestående

Cathrine

 

Skrevet

Hei alle sammen!!

 

Jeg og Mathias kommer i morgen. Gleder oss.

 

Listen blir da:

 

Maggi

Mirte

Lunas gutt

Enestående

Lima

Coscos

RajaPia?

Lilleprins og mamma

Babyonboard?

Berlin

Venninna til Enestående

Cathrine

 

Sees!! :-)

 

Skrevet

Og jeg klarte å glemme hele greia :-((((

Niesen min ville inn til oslo og besøke venninner som er med på Norway Cup, og sambo skulle inn på jobb en tur... Og jeg? Jeg er så heldig og har fått DEN sommerforkjølelsen! Så i dag er det bare dumme dumme dagen på meg ;-)))

Skrevet

Glemte vist treffet jeg også, har akkuratt kommet hjem fra hytta i går og ble invitert på sykkeltur i dag, og da har vist treffet gått i glemmeboka :( men vi må vel få til ett treff snart babyonboard, Ekebergsletta når Norway-cup er ferdig, det hadde vært koselig, men da må vi ha fint vær!!

Skrevet

Jeg drar nordover på lørdag visstnok ;-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...