Klemenhåpefull Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg trenger litt hjelp fra dere nå.. Jeg glemte p-pillen min midt i brettet,altså to uker før mens..Mensen kom to dager senere enn vanlig, og jeg blødde veeeldig lite i forhold til det jeg vanligvis gjør, det va litt friskt blod men mest bare "brun utflod" (sorry detaljer) og den forsvant etter noen få dager.. Jeg løper på do ofte og kjenner noen "stikk" nede i magen av og til... Har noen opplevd lignende og vært gravid? trenger bare litt råd..er redd for å ta en test... Takk =)
melkekua™ Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Du må nok ta en test ) Det eneste som kan gi deg svar!
pandabjørn Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har 2 venninner som hadde mensen mens de var gravid, og de merket ikke noe før de var 5mnd på vei heller... tror det beste er å ta en test for å se om du også kan være gravid.....
Klemenhåpefull Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Takk=) Jeg får vel gå ned på apoteket å kjøpe meg en test, så jeg får et svar på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå