Candy girrrl Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hvordan funker de? Hvilke er evt. best. Kom gjerne med forslag på en god vanlig selvbrunigskrem og.
Stor_smil Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Det avhenger litt på din naturlige farge, dersom du er blek så er det best å blande selvbruningskremen i litt vanlig fuktigshetskrem de første gangene, slik at ikke overgangen blir stor og skoldete. Husk å skrubbe kroppen for døde hudceller først, da får du ett bedre resultat. Vask godt av hendene og tørk lett av albuer og knær (der har det lett for å samle seg ekstra krem,ogkan bli mørkere) Jeg har brukt mange forskjellige typer selvbruning. Piz buin sin er sterk i farge, og setter fort "flekker". Jeg måtte bruke plasthansker når jeg smurte den på, ellers gikk jeg med orange hender i mange dager fremover. Natusan har en til ansiktet og en til kroppen, de synets jeg er bra. Gir ikke sånn ekstrem farge. Dove sin er også bra, men litt fet. Selvbruningskremen fra Christian Dior er den jeg desidert syntes er best, men er dyr, så den fra body shop er ett fantastisk alternativ. Selvbruningsservietter har jeg dårlig erfaring med. Man må bruke 2-3 servietter for å dekke over hele kroppen, og fargen blir skjoldete. Lykke til
Kamomille Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har brukt selvbruningsservietter jeg har kjøpt på Vita, og har vært veldig fornøyde med de:) Har f,eks brukt de på ben og armer hvis jeg skal ha på meg sommerkjole etter smale topper. Dersom du skal ha farge på hele kroppne, ville jeg nok godt på en lotion isteden.
mayaya Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 serviettene er iallefall en gavepakke på vinteren!!! freshe opp til julebordet, da er det jo gjerne armer og ansikt/mot skuldre som trenger litt. Da holder en serviett akkurat
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jeg er flittig bruker av selvbruning.. har prøvd det meste.. De beste til nå er serviettene (helsekost) Og Tan Can ( som big brother brukte) Helt supert.. tan can er spray.. Blir ikke oransje.. flere har spurt om jeg har vært i syden etter begge disse,,, :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå