Gå til innhold

LILLE ANNA HAR KOMMET....Fantastisk fødsel for dere med skrekk!!!


RockMyWorld

Anbefalte innlegg

Lille Anna kom 5 dager for tidlig, og det er helt fantastisk å være mamma. Jeg kan ikke se meg lei på henne, og hun blir bare finere og finere for hvert minutt. Og hun er så snill...sover, spiser og bæsjer!!!

 

Søndag 1.juli satte nok pappan i gang fødselen med en liten runde i senga:-) Var litt rar i magen hele den dagen, men tenkte bare det var normalt fordi det nærmet seg. På kvelden begynte jeg å blø litt, å da ringte jeg Ullevål bare for å være sikker. Kom minn på sjekk der, og sjokket var stort når jeg fikk høre at fødselen var i gang og jeg hadde 2 cm åpning. Vi skulle få hilse på Anna i løpet av et døgn fikk vi høre!!!! På tur hjem fra sykehuset begynte riene å bli litt vonde...selvfølgelig. Dro hjem, dusjet litt, prøvde å sove, men kl 6 på morningen var vi tilbake på sykehuset igjen. Etter noen timer med litt tøffe rier fikk jeg plugget inn epidural, og det er virkelig guds gave til kvinnen. OG...det finnes ikke vondt å sette den som jeg hadde trodd på forhånd. Kjente ingenting. Jeg lå helt smertefri i senga mens riene herjet kroppen min, pappan hadde fått lånt seg en legefrakk siden han bare hadde en tjukk genser på seg og gikk rundt og lekte seg verre med alt av utstyr og i det hele tatt. Vi storkoste oss egentlig!!!!

 

Det tok noen timer før jeg hadde full åpning, men det gjorde ingenting. Kl 20:15 begynte jeg å presse, og en time senere var

Anna kommet til verden. Visst var det vondt å presse henne ut, men det var også en fantastisk opplevelse som jeg gjenlever i minnene flere ganger daglig! GLED DERE MASSE dere som fortsatt går å venter. Håper alle opplever fødselen like fantastisk som meg. OG alt etterpå er bare helt utrolig. Jeg er rusa på babyen min:-) Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med velsle jenta ;o)

godt du hadde en så fin fødsel.... hjelper å lese sånt ja ...

kos dere masse masse.. snart kommer alle vi andre etter...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!

 

 

Gratulerer m jenta!!!! Dette var bra lesestoff:) Alltid kjekt å lese om kjekke fødsler:)

 

 

Kos dere m lille Anna!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...