Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Har fått en inkasso fra NSB?? Ringte og spurte hva i himmelens navn dette gjaldt Jo det gjaldt et krav ang billett til sandefjord i våres. Da jeg reiste i sommer brukte jeg nsb-komfort sier jeg. Nei sier de. Jeg sendte de kvitteringer men de hører ikke på meg?? Jeg har billettene enda. Men de mener det ikke stemmer... Ehhh
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Det skulle ikke være noe problem når du har billettene ennå. At de roter i systemet sitt er virkelig ikke ditt problem.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Er tydeligvis det. Jeg har fakset over billettene og det "stemmer ikke" i følge de. Jeg vet da faen meg når det var, det var to dager etter jeg fant ut at jeg var gravid og det var samme dag som mannen min begynte å jobbe. Fatter faen ikke at jeg ikke blir hørt!!!!!
M by M Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Be om å få snakke med sjefen tild et mennesket du har snakket med.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har snakket med fire stk der nå. To møkksure tøyter og to sure menn. Fikk min venninne fra sandefjord til å bekrefte datoen og vise sin billett (hun ble med meg tilbake) men de gidder ikke høre. Som de sa til henne "Ok, du betalte billett" Men det er ingen som slipper inn på nsb-komfort uten billett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREFRED
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Fortell dem at deres rot i systemet ikka skal lastes deg, og be om å få snakke med sjefen. Kunden har alltid rett vet du. Det er en amatør som sitter og skal løse problemet. Dette burde være en ganske enkel sak å løse, men tydeligvis ikke for vedkommende som har saken. Kunder skal aldri bli behandlet på den måten der.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Herregud, du lyver jo ikke til de. Spør om det er det de tror. Om de mener du har kjøpt en annen bill enn du har, så er det deres bevisbyrde, du har bevis på at du har bill som du har betalt for. Si at du ikke vil diskutere dette mer med dem, si at dette er dårlig reklame og kundebehandling. Om saken skal diskuteres, får sjefen deres ringe deg. Du kommer til å sende saken til forbrukerombudet, om de fortsetter på denne måten. Dette er pinlig for NSB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå