tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Endelig! Kjøpte nytt garderobeskap for nesten 2 mnd siden! Men skulle male før vi monterte det... Først fulgte en mnd med eksamener og etter det har jeg vært utslitt + hele familien har vært syk, men i dag fikk jeg malt halve gangen..... Så da kan vi skru sammen garderobeskapet i kveld eller morgen. HURRA.... Andre som bygger rede?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Ja Jeg og mannen min fikk det plutselig spontant for oss, at vi skulle male vinduskarmene, og det var unnagjort på to kvelder.
agent Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Vi bygger nytt kjøkken, og bor derfor for tiden på en byggeplass.. Det ene førte med det andre, da kunne vi likegodt legge nytt gulv i stuen, samt fliser i gangen.. I dag har jeg 28 dager til termin, og det skal henge hardt å bli ferdig.. barna var på ferie med besteforeldre, men siden eldste ble syk fikk vi de i retur i går.. Ikke bare, bare å være familie på 4 (snart 5) uten komfyr, oppvaskmaskin, osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå