ei som vet litt avhvert..... Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 En liten tankevekker til oss alle: Vi har alle sammen sikkert en eller flere vi har blitt venner med her på dib. Funnet noen vi stoler på og forteller private ting til...deler hjemmesider og slikt med. Internet er fint fordi man kan bli kjent med hverandre uten å måtte snakke face to face...Man kan si ting uten å måtte stå for det i RL. Dette er flott, MEN det skumle med det er at vi ikke vet hvem som skjuler seg bak hvert nick. Vi vet ikke hvilken bakgrunn personen har, og uansett hvor trivelig den er kan det faktisk hende at personen er mentalt forstyrret. Vi som har vært her inne en stund VET at de til tider kommer historier som er tragiske og som folk diskuterer. Noen er troverdige og sluker vi, mens andre stusser vi på. Uansett hva vi tror om de vi snakker med så vil jeg bare si til dere alle, det kan være din "venn" som er pedofildømt eller dømt for drap på sitt barn. OG om du skulle møte en "snill " person her inne som tilbyr deg hjelp til å passe barna dine...VÆR PÅ VAKT. Ikke for å skremme noen, men bare for å si at det er over 10.000 mennesker her inne....skulle vært rart om alle var like oppegående som deg og meg. OG husk de som har hatt hysterihistoriene her inne om døde barn etc. Er her nok sikkert ennå blandt oss. Og kanskje akkurat de personene, med nye nick, tilbyr seg á vaere dagmamma for akkurat ditt barn.
* 5 om dagen * Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 derfor har jeg sletta profilen min, og sier aldri direkte hvor jeg bor, eller noe sånn.... kun alder...ingen her vet mitt egentlige navn...selv ikke en aktiv bruker her inne som bor noen få km unna....
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Tror nok de fleste av oss har tenkt denne tanken særlig etter hun bodil88..
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 hoff dette er skummelt,derfor holder jeg litt avstand. hvem var bodil88?
Djoolia 07+08+12 Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 hmm. nå ble jeg nysgjerrig.. kan noen fortelle meg om bodil88?
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 hun var ei jente som ville være dagmamma eller passe barna til folk her inne, latet som om hun hadde en datter som het amalie, fant opp at hun døde i krybbedød og laget en RIP. amalie side hvor hun brukte bilder hun hadde funnet på en annen brukers hjemmeside.
kulepenn Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Jeg ville ikke lagt ut bilder av barna på nettet. Selv om vi kan gjemme oss bak nicket. Det er viktig med en viss form for respekt for at dette er internett!!
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 å herregud...var det hun som var på nyhetene for en stund til bake? sykt..
Stor_smil Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Ja, det er skummelt å tenke hvor mange syke mennesker som finnes der ute. Det er synd at vi må gå rundt å være skeptiske og ikke kunne stole på mennesker før de virkelig har bevist at de er til å stole på. Jeg hadde aldri aldri aldri latt noen få se etter mitt barn uten at jeg kjente dem godt. Noen er naive og har lett for å tenke godt om alle, og det er ofte dem som også blir utnyttet av sin dum-snillhet, så en advarsel er nok sikkert på sin plass.
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 Oi, jeg har faktisk ikke fått med meg at Bodil88 var fake. Husker jo selve krybbedød-saken, og all oppmerksomheten og trøsten hun fikk, men så hørte jeg aldri noe mer om henne. Har ikke sett den minnesiden heller.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 oh my god. hvordan ble hun oppdaget da?
trøndermamma Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 Er så enig, så enig med både HI og Leader`n!
Solitude Skrevet 6. juli 2007 #17 Skrevet 6. juli 2007 Ja, det er nok lurt å være litt på vakt her inne og der ute også. Savner litt den tiden når man var yngre og var sikker på at alle i hele verden bare var snille, men realiteten er nok ikke slik Nei. Enig med leader'n at det bør være mer moderator aktivitet her på dib, overrasket at det ikke blir passet mer på.... Nytter det å skrive på ris og ros sidene om det tro ?
yinyang Skrevet 6. juli 2007 #19 Skrevet 6. juli 2007 En annen historie for ca 5 år tilbake i tid, er hun stemoren fra Trondheim, som tok livet av jenta på 3 år. Hun var jo veldig syk. Og måtte ha trøst og oppmerksomhet fra alle kanter. Kastet jenta (som hadde pappahelg) ned kjellertrappen, og la seg oppå henne, til hun mistet pusten, for så å si at hun besvimte i trappen, og falt over jenta!! Hun hadde mange debatter her inne, og på snartmamma eller hva det heter. Der hun snakket om barnemishandling, og det å oppdra barn, og det å ikke kunne få egne barn, det å miste et foster, sjalusi mm Dagen før hun skulle i retten, var hun på byen med venner, lo og hadde det moro, for så å gråte seg gjennom en mislykket rettsak - for hennes del. Hun ble gjennomskuet, mye pga hva de fant på pc`n hjemme hos henne, og på forum! Og sitter nå inne. Men har vel tilgang til pc ennå.................................... (Hei du, hvis du leser dette, du er veldig syk!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå