Northernlights Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Så har vi vært her i noen dager,og jeg håpet i det lengste at det skulle være "stille". Den gang ei! I går var lillegutt i armene på "daddy", og så peker han plutselig opp trappa til 2.etg,og sier begeistret; "baby!Baby!!Baby!!baby!!",mens han peker og klapper (!) Jeg er ikke i tvil om at han så Sarah (hun på 10 som døde i en hesteulykke på 18 tallet,og som sies å gå igjen her) Mannen min har sett henne,og hun har hvit fin kjole på seg,når hun har vist seg for han. Jeg så et lys foran døra på soverommet vårt i går. Tenkte det var bare et flash i øynene mine, men nei. Lyset så ut som om det gikk tvers igjennom soveromsdøra vår,og inn til rommet der Lukas sov. Sarah som passer på han?? Lukas sov som en stein i natt! =) Første gangen han sov over hele natta! Og han sover enda!! Skjønner ingenting,jeg. Sov jeg? Nope. Midt på natta hører jeg tre høye bankelyder. "BANK-BANK-BANK!!" rett etter hverandre, fort og høyt. Tør selvsagt ikke stå opp. Lillegutt gråter til bittelitt,men sovner videre. Ser på klokka. Den er 3:28 Vekker selvsagt mannen min: "Someone is knocking!" "It`s probably just the dog scratching himself,knocking the floor",så ruller han seg på siden,og sover videre. Mens jeg ser i taket....alene... :-/ Jeg vet da hva jeg hørte! For 1,5 år siden hørte eldstejenta mi nøyaktig det samme, midt på natta natt til 1.juledag. Den store jenta var så redd at hun sov i fotenden vår,på gulvet,den natta.... Så står jeg opp. Først spør jeg datteren min på 15 og venninnen hennes som er med oss på turen: Hørte dere noe i natt? Nei, datteren min sov,hun. Venninnen hennes derimot sier følgende: "I heard something at 3:30, but I thought it was probably something that fell, so I turned around and fell to sleep". Datteren til den norske venninnen min lå på et annet rom. Hun hørte også "noe" midt på natta,men trodde det var en drøm. Så hva er denne bankinga????? Har hørt om bankeånder....men hva er det,da? Jeg har en aldri så liten teori. Vi bor ikke langt fra en "interseksjon" der mange har dødd i bilulykker.Mannen min vet om minst 7 dødsulykker de siste 3 årene. Var det noen som banket på av de døde,som ville ha hjelp? Vi er det nærmeste huset til veien.... Og så sier mannen min akkurat det samme i morgest, som jeg tenkte der jeg lå midt på natta i senga og funderte på hva det kunne være.... Neste gang tror jeg kanskje at jeg skal stå opp, og sjekke litt mere. Men bare kanskje ;o)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Litt creepy da.. Ha opplevd nesten det samme, eller for ei stund siden da jeg skulle legge lillegutt satt han i sengen sin og kikket ut av døra og ut i gangen. Så sa han natta mamma, og vinket ut i gangen og sa natta dama... Blei litt paff, men vet jo ikke om han tullet da.. men må være litt ekkelt det du ha opplevd, vet ikke om jeg hadde sovet godt etter det.
ana baroma Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 kan du ikke snakke med en prest eller noen som kan få disse åndene eller hva man skal kalle dem, til å forsvinne og finne fred? Har ikke så mye peiling på sånt, men noen prester eller andre klarsynte kan jo tydeligvis hjelpe dem videre...?
Northernlights Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Har allerede snakket med presten i kirka vi går i. Jeg vil ikke ha "noen" her. Det var en katoslk prest engang som visstnok skal ha "renset" huset,men der har han ikke hatt suksess... Jeg prøvde å ta meg en prat med det som er her engang. Sa at de måtte gå videre. Vi skal jo flytte hit, og ingen av ungene vil sove oppe. Der er det 2 fine rom... Jeg skal få gjort noe med dette "noe",før det blir for mye aktivitet. Jeg liker det ikke noe særlig,jeg. Nå våknet snuppeluren =) Vi skal til NC ZOO, så får dere ha en fin dag i dag. Tenkte bare dele dette med dere. Ganske merkverdige fenomen..
trøndermamma Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Stå opp for å sjekke? ALDRI I LIVET sier jeg bare! Hadde trukket dyna godt over hodet, og latt som ingenting. Er livredd sånne ting, samtidig som jeg er utrolig facinert av det.....men å gå for å sjekke....midt på natta,alene.....nei, ikke denne jenta nei! Ring noen som er klarsynte eller en prest eller noen som kan hjelpe deg!
Northernlights Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 Ja =) Les den tråden min ang han, så ser du det gikk bra til slutt. Sitter her i halvmørket...skal finne senga straks,men dib må til før leggetid . ;o) Vil ta sovetablett i kveld,så slipper jeg våkne av evt bankelyder...
Northernlights Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2007 Dagens opplevelse; I ettermiddag sitter min norske venninne (som er på besøk hos oss )her i datarommet og surfer litt på nettet. Plutselig hører hun barneklapp! Midt i rommet! Først et sted,så en meter lengre "framover"! Jeg kommer gående fra andre enden av gangen mot rommet hun sitter i,og hører et lite "smekk",men vet ikke hva det er. "Jeg hørte barneklapp!" sier hun. Tydelig to klapp, like ved henne. Som spe hender som klappet i lufta, barnehøyde. Rart!
mammaen til G & A Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Iiiik, hoeres utrolig skremmende ut!!! Faa presten over sporenstraks og se om dere ikke kan faa disse aandene ut av huset!!! Klemmer fra
Northernlights Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2007 Ja,vi skal det...Nå fikk jeg vite at hun sa "do it again" etter første klappet, og da klappet det igjen litt lengre borte. Pussig er det iallefall. Nå styrtregner det her, og bra er det,så tørt som det er. Håper det regner masse i kveld =)
EnJente_m_EnJente Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Du kan prøve å be de gå av deg selv, snakk rolig og prøv å få kontakt ! Si: Jeg ønsker at dere skal finne fred, la oss være og finn fred. Noe i den duren. Det bør hjelpe, iallefall skal det bli roligere der og da
melkekua™ Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 Så ekkelt og creepy! Samtidig så er du vel nysgjerrig på å finne ut noe mer?
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 jepp, da ble jeg mørkredd i natt hvertfall. hihi, eller er alltid det da, men ble ekstra nå da. fysj så skummelt. tror jammen meg jeg hadde pakket og dratt jeg;) men dte høres jo ikke ut som noe slemt da, men uvitenhet er skummelt synes jeg.
Expat Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 Det er jo en del av damene her inne som både ser og renser. Tilogmed med avstand. Kimby, wicca, sjaman, twig?
Amabolla Skrevet 7. juli 2007 #15 Skrevet 7. juli 2007 Så på Tv eller leste i ett ukeblad at "husrensere" sier at man ikke skal prøve å rense huset selv fordi at det kan friste flere ånder til huset-åpner en port eller noe. Man må bruke "profesjonelle". Men om det stemmer-har ikke aning:)
Northernlights Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. juli 2007 Ikke noe i dag. Skal ta kontakt med "proffe" folk,ja.
Northernlights Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har absolutt ingenting imot at dem du nevner "prøver seg", Expat! Vil bo der "alene".
Expat Skrevet 18. juli 2007 #18 Skrevet 18. juli 2007 Da maa du rope paa dem da! For de svarer ikke fra meg northernights!
Northernlights Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. juli 2007 Vil de,så kan de ;o) Sånn jeg ser på det. At ei lita jente går igjen,det kan jeg leve med. Men de stygge bankelydene midt på natta,dem er det verre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå