asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Kan det være at det er pga graviditet? Merkelig om jeg skulle bli kvalm så tidlig, ikke er det innbilning heller:-) Noen som har opplevd dette og kan svare? Er kvalm på tredje dagen nå. Kan det være egget som fester seg?? Håper masse her...
Prinsemammaen Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg var veldig kvalm hele uka før IKM sist gang... Så kan godt være et gravid-tegn, ja!! :-) Lykke til!!
Ønsker-en-til Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Hei! Jeg har det også slik. Hadde el for en uke si ca, og etter 3-4 dager startet kvalmen og har vart siden..lurer også på om det bare er tilfeldig, eller....:-)
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Da håper jeg vi er gravide begge to Simba! Når har du IKM da? Jeg har 12.juli.
Ønsker-en-til Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Ja vi får håpe det! :-) Jeg har IKM 13 eller 14. Klarer nesten ikke vente! Tenkte jeg skulle ut å kjøpe en gravitest idag som kan ligge å vente på meg :-D Når har du tenkt å teste?
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har en test liggende som jeg tar på mandag morgen tenker jeg. Da er det tre dager til IKM, men kanskje-kanskje..;-) Er faktisk kvalm nå også, på fjerde dagen nå, så noe er det ihvertfall med meg! Du må holde meg oppdatert.
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 Har dere forresten prøvd lenge? Dette er min første pp som du ser, så jeg blir overraska om det skjer så fort!
Ønsker-en-til Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Da har jeg handla meg to tester;-) Er redd jeg kommer til å ta den ene for tidlig, så like greit å kjøpe 2. Hehe..Dette er vår første pp, så blir også ganske overraska om det skjer så fort. Men håpe håpe!! Leste et sted at en test kunne slå ut en uke etter el. Det skulle jeg aldri ha fått med meg. Nå tenker jeg kun på testing... Men tror nok jeg venter til tirsdag jeg. :-)
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2007 I lige måde! Har vurdert å ta en test i morgen, men siden jeg bare har en, får jeg ikke en ny til mandag morgen, så da blir det nok til at jeg venter:-) Har sovet på dagen 2-3 ganger nå når jenta mi sover, og det er ikke likt meg, så tar det også som et tegn... Blir jo helt symptomfrik av dette, hehe,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå