1+1=3 :) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Heisann. Jeg lurte bare på hvor mye det er "vanlig" å trene/mosjonere når man er i slutten av 2. trimester? Er i min 28. uke og har fått begrensninger av legen min ang. dette. Nå får jeg bare trene to økter spinning i uka. Har et treningsprogram som jeg har fått hos fysioterapauten pga. bekkenløsning som jeg kjører hver dag, men dette kaller jeg egentlig ikke trening. Sykler tur med hunden et par-tre ganger om dagen, men dette skjer jo i relativt rolig tempo. Savner den "harde" treninga. Er det flere som har det som meg eller er jeg litt vel ivrig?
mammatrollet + spire i magen Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 hei!!! savner å den "harde" treningen, men kjenner jo etterhvert at det blir begrensninger. Jeg har fått beskjed av legen om å kjenne etter på kroppen selv, kjenner jo at jeg ikke orker like mye som før. men all trening er bedre enn ingenting. vi er jo heldige som kan holde oss i aktivitet
Grid Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Har ikke vært på trening siden jeg fant ut om graviditeten jeg... Minst 3 mnd siden. Var så kvalm og dårlig i begynnelsen og nå orker jeg ikke mer enn gåturer. Kjenner "stikking" i magen hvis jeg anstrenger meg, hopper eller lignende. Merker godt at formen er mye dårligere, men hvor mye som skyldes manglende trening og hvor mye som skyldes graviditeten vet jeg ikke...
sol og varme Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 hmmm, trening...hva er nå det igjen har to jenter på 4 og 7, får treningen min derifra jeg... skaffet valp nylig, skulle ut på laaaaange turere med han, 1,5 uke etter at valpen kom i huset så endte jeg opp med krykker -og disse skal jeg ha til etter fødselen for å ta MR av hofta.... så trening blir det lite av... hadde jeg vært deg ville jeg hørt på legen, trening får du tid til tidsnok...pass godt på helsa di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå