Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hei! Jeg har billetter til Metallicakonsert neste uke, og da er jeg i uke 29. Noen som vet om det går greit for babyen med høy lyd? Metallica har jo rykte på seg for å spille med VELDIG høy volum...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 går nok fint skal du se ) hvis bebisen i magen blir heeelt rabiat i magen, så får du gå ut en tur. men den skal ikke ta noen skad av det. Kos deg på konsert!
Krysia Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Lurer på det samme, for skal på mannens konsert én uke før termin... Men tenker at babyen har vann rundt seg, i øregangene osv - så det bør helst gå fint. Men skal ikke stå helt oppi scenen, nei!
Kosel Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 går nok veldig fint. ville vært obs på dytting og stelt meg litt utenfor den store folkemengden kanskje
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Tusen takk for hjelpen! Tenker å holde meg litt unna trengselen ja, og håper å finne et sted å sitte..
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Det går nok helt fint. Misunner deg forresten de billettene...skulle ønske jeg kunne vært der.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Ja, jeg gleder meg masse! Skjønner det blir vanskelig for deg når du har passert termin og bor i Harstad.. Får håpe de kommer tilbake en dag.
Mini2007 Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Konserten er jo ute så det går nok helt fint, dessuten har jeg selv erfaring med at bebisen trives godt så lenge du ikke står rett forran høytalere. Kos deg på konsert, skal sitte i bergen å være misunnelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå