67 grader nord Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Min Nokia 6111 ble ødelagt av en fuktskade jeg ikke kan minnes å ha utsatt den for. Den må da ha tålt utrolig lite! Nå må jeg altså ha en ny. Hvilken har dere? Er dere fornøyd? Og hva koster den?
fru tekopp Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har også Nokia 7373. Superfornøyd! Rosa fra "Amore collection". Hadde Sony Eriksson før denne. Veldig bra den også (tror det var K700i) Det er jo noen ting jeg savner på nokiaen som jeg hadde på S E, og det var også noen ting jeg savnet på SE som var på Nokia. Jeg blir vel aldri fornøyd.......
67 grader nord Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Takk for svar, jenter. Skal sjekke ut den. Noen flere? Noen som har annet enn Nokia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå