baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Gleder meg så masse! Skal ha planlagt keisersnitt om 20 dager så vet med sikkerhet at det ikke er lengre å vente. Er bare en smule bekymret for at fødselen skal starte før... Har hatt litt mensmurringer de siste dagene. Blir et styr om så skjer, da er det å komme seg opp på sykehuset slik at de får stoppet fødselen, men ikke sikkert de klarer det siden første mannn kom som en kule... De vil helst ikke at jeg skal gå i fødsel, så har fått beskjed om å se etter tegn og komme med en gang jeg aner at noe er på gang... Gjett om jeg kjenner etter hele tiden da Jaja, om 20 dager er det hele over
Reese Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Hehe.. deler gleden din:) Skal ha planlagt KS om 30dager og venter også jente, men det er min første da! Deler også dine bekymringer:/ Livredd for at fødselen skal starte før og at de ikke klarer å stanse den... Men håper på det beste da:) Lykke til med fødselen:) Mvh
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Kan jeg spørre hvorfor du skal ha KS? Jeg får som sagt ikke gå i fødsel dette pga skader etter forrige fødsel. Hadde egentlig håpet å få føde vaginalt, men ble KS.
Reese Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Får å være ærlig så er jeg mest for vaginal fødsel og skulle ønske det var det jeg skulle. Men pga sterke spykiske traumer vil jeg og er blitt anbefalt KS denne gang. Får å si det pent så har jeg nok problemer med underlivet som det er!! Må rett og slett heeles før en fødsel evt. Vanskelig for utenforstående og forstå men vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre!! Satser på at det blir på normalt vis med neste mann:)
moly Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Å eg skal ta ks om 24 dager:) Har tatt ks to ganger før, og har er derfor nødt til å ta ks denne gangen og. Men eg og er litt redd for at det skal skje før. Men men. Får ta det som det komme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå