Gå til innhold

Da har jeg bestilt første legetime jeg :)


Surremor nov 02 og mars 08

Anbefalte innlegg

Jeg ringte og bestilte første legetime idag jeg. Og jeg fikk time den 16 juli :) Bare litt over en uke igjen.

Er vel litt tidlig ennå, er bare 4uker på vei, og er 5+2 når jeg har første legetime, men syns det er greit å få pratet med legen min også. Jeg hadde en MA sist i uke 10, og den kom uten forvarsel, så jeg er livredd for å oppleve det samme igjen. Håper han vil henvise meg til tidlig ultralyd. Da slippper jeg å gå rundt å engste meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også bestilt legetime, men skal ikke ha den før 15 august. Har termin 14 mars (tror jeg). Jeg var usikker på hvor tidlig jeg bør være til lege? Er det noen regler for dette? Tenkte det var lurt så tett oppunder 12 uker som mulig? Er førstegangsgravid så jeg kan ikke disse prosedyrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen regler, viss alt er normalt og du ikke føler deg usikker så er det helt greit og vente til du er oppmot 12 uker, da kan du kanskje også få høre hjertelyden for første gang!! Jeg har ikke tenkt meg til lege før uti August jeg heller, jeg har termin 16. Mars. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 13.03 og er 5+1, da jeg ringte legen så var han på ferie så hun var litt engstelig for at jeg ikke skulle få tidlig nok. (De ville heslt ha deg inn innen de 9 første ukene) men jeg sa det gikk greit og følte meg helt okey, så jeg fikk en legetime 22. august, og da er jeg akkurat 11+1 uker.. Men hun sa også at hvis jeg skulle føle meg uvel eller lignende, så var det bare å ta turen oppom, eller ta en tur på legevakta ^^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...