Mamsen og lillegutt Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Endelig var det min tur til å bli høygravid. Men kommer meg ikke inn på min egen profil og min egen side for å forandre nicket.... Andre med samme problemet? eller er det pc'en min? Klarte etter mange forsøk å logge meg på,men får opp "fatal error" når eg vil inn på min egen side...
Krysia Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Din egen side, ja, - brukerinfo - lagre endringer Burde gå, kanskje vente litt om det er noen problemer i systemet.
lenis&bebis Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Når betegnes man som høygravid egentlig..? Hvor mange uker/dager igjen..?
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Nei det er jo min egen side eg ikkje kommer inn på.... har vært sånn hele uken....får opp error.... Blir så irritert.... Man er høygravid når man har 40 dager til termin....(syns for min del at det er fryktelig lenge til) Skulle gjerne hatt termin i dag,så kunne eg kost meg med gullet mitt resten av sommeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå