Felix&Lurifax Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Det regner jo non-stop! Hadde tenkt meg en tur på Happy, men tror jeg drøyer det... Har sykt lyst på noe godis i dette været, og en god bok, men gidder ikke ut. Kan jo ta bilen, men styrete det å i dag..
ana baroma Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Er det mulig å regne så heftig som nå? Lurer på om jeg skal orke ut etter posten engang:/
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 bor i sandnes og vi regner bort her også... argh merker det på humøret ja...
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 tantebassa jeg er ogå nordlending, kjipt å høre at de har knallvær hjemme:)
vårspiren Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Hehe, mamma ringte akkurat hjemmefra (Kr. Sand er hjembyen men jeg bor i Oslo) og stakk telefonen ut av vinduet. Det hørtes ut som krig jo! Hehe... Skikkelig ruskevær dere har. Her i Oslo er det strålende sol i dag :-) Lurer på hvordan været er når vi drar nedover i løpet av helga...
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Ja, stønn! Er heldigvis på jobb og ikke begynt på ferien min. Sitter og ser på alle de stakkars turistene som ikke vet hva de skal ta seg til.. Det er jo dårlig med aktivitetstilbud en regnværsdag her i byen. Og en eller annen stakkar holder konsert på torvet, men ingen orker å stå og se på ; ) Men fra mandag har jeg ferie, og da har jeg bestilt sol og 30 grader : D
Felix&Lurifax Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Har hørt rykter om at det skal bli fint vær til mandag, og det må det bare bli. Drar på hytta til søndag, og skal være der en uke, blir for mye for meg å ha en uke innendørs på hytte med svigers, hehehe:) Ellers er det faktisk like før jeg går ut nå, må ha noe sjokolade! Må bare vente til sneipen våkner:)
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Ja må man så må man! Sitter selv å gomler på jobbens reklamepastiller i mangel av noe annet fordi jeg ikke orker å løpe på narvesen. Kjøper du en sjokolade til meg også?
ana baroma Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 eg vil heeeeim:)) Nei, sola kommer nok;) Sitter og kikker på kongeskipene som ligger uti fjorden her, men tror de kongelige holder seg innendørs, ja:)
2 Hærligheter! Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Hehe,jeg er også Nordlending,men bor i Kristiansand..Men jeg unner Nord Norge go`været!!!!! Selv om vi holder på å regne bort..Hihi...
ana baroma Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Jepp, jeg unner dem også det:) Men skulle gjerne reist hjem en tur nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå