wicca Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Nå har jeg prøvd siden kl 10 i dag å begynne å vaske huset men denne pokkerens dataen forstyrrer meg sånn......argh....tror ikke det er av knapp på den jeg, finner den ikke iallefall.... Hehe nei nå må jeg kommer meg opp av stolen her, trenger sikkert et spark eller 1000...... Og nå våkner sikkert mine to søte små snart og og da blir det ikke gjort noenting.....hmfr Jeg er ikke avhengig av data altså...neida
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 hehe.. kjenner meg igjen jepp jepp!!! lykke til med å finne den knappen og si ifra når du vet hvordan den ser ut, jeg trenger seriøst svar på det hehehe!
wicca Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 No blir det ikke gjort noe her fikk nettopp tlf fra min svigerinne, hun er på føden de hadde tatt vannet kl 11.30 og vi hadde avtalt at jeg skal sende healing til henne når det begynte å bli vondt så nå skal jeg sende healing og håpe det lindrer litt.....gleder meg sånn til babyen er ute. Får ikke reist å besøkt de enda da for vi reiser på ferie i morgen men vi skal no ta turen med en gang vi er hjemme igjen....gleder meg! Nei finner ikke den pokkerens av knappen jeg morocroft hehe
Monajenten Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Data?? Det har jeg IKKE hørt om.......... SPARK SPARK;)
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 hehe.. så snill du er som skal sende til henne har du forresten tenkt å lære deg karuna reiki? knappen er nok borte her og.. får leite en annen dag hehe..
~Fanta~ Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jeg skal faktisk ut å henge opp min 4 klesvask jeg;o)) Og den 5 maskinen er i full gang;o) Goood tørk idag!
wicca Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 ja har tenkt på det høres utrolig spennende ut så det står på har lyst til listen min hihi
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 ja, nå står reiki 3, master og karuna på min liste gleder meg, men blir nok ikke noe mer kurs før neste år må øve litt først!
Dollywood Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 æsj, ja, jeg draes hele tiden mot dataen, så det blir sånn hakkete husarbeid her hehe, litt sånn halvveis litt og litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå