Gå til innhold

Cerazette og blødning..


ozgirl

Anbefalte innlegg

 

Har begynt på cerazette nå etter 6 ukers kontroll men har fått blødning. Og det blir liksom bare mer og mer...Begynte med truseinnlegg men er nå gått over til bind..Vet at det er normalt med blødning men dette tar jo ikke helt av, har ikke savnet mensen kan man si! Andre som opplever det samme???

 

Gidder ikke gå på disse pillene hvis det skal være slik, men har heller ikke lyst å bli gravid igjen. Fullammer da så går ut i fra at det går greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jo, har hørt at man kan få litt blødninger av disse - men trodde ikke det skulle være så mye. Har fått dem jeg også men har ikke begynt på dem enda... Er litt skeptisk til hormoner - særlig siden jeg har strevd veldig med å få til ammingen. Og nå ble jeg enda mer skeptisk... Vær forsiktig da - har hørt fra både jordmødre og leger at fullamming ikke holder som prevensjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gjekk litt på dei før eg vart gravid med jenta vår. Hadde uregelmessige blødningar heile tida, veldig travelt. Eg slutta med dei då det var so travelt å aldri vite kva tid ein ville få mensen att og ikkje minst få den so ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...