Gå til innhold

Forskjell på planlagt ks og haste-ks???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Er nok ingen forskjell på det i denne saken. Ungen kommer jo ut på samme måte. Det samme gjelder for katastrofeks..

Skrevet

Får ikke haste-ks og katastrofe-ks med seg noen bakterer ifra fødselskanalen?

Skrevet

Nei, det vil e ikke tro. Sånn som e forstod det i denne sammenhengen var d snakk om bakterier vi har nedentil (om du skjønner;P) og babyene som kommer med ks går jo ikke gjennom fødselskanalen hehe..

=)

Skrevet

Det står "bakterier fra fødselskanalen", ikke fra morens kjønnslepper. Jeg hadde full åpning med Minimais, jm kunne kjenne på hodet hennes hvis hun stakk inn hånda. Men pga diger unge og smalt bekken kom hun ikke langt nok ned i kanalen til at jeg fikk henne ut - heller ikke til å ta vakuum. Dermed ble det haste-ks. Hun lå ikke isoloert inne i magen uten påvirking utenfra før hun ble klippa ut - sånn som de med planlagt ks blir.

Skrevet

Hmmm, ja da var det litt verre å vurdere.. var jo nesten ute da stakkars E vil nå tro at ho har fått litt bakterier i seg fordet da ja=).. jenta mi kom med katastrofeks. Så denne saken gjelder nok jenta mi Men de hadde ikke tid til å vaske meg eller noe da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...