Adriansmor med tulla Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Fikk ny ul på nærmeste åpne sykehus... stengt alt nå når det er sommer=/ Følte at ul her på fødestuen ikke var god nok... følte meg usikker når jeg gikk ut derfra. Skulle få ny her 14 aug men da er jeg jo over 23 uker! Så det skulle ringe meg opp igjenn iløpet av dagen... så nå sitter jeg spent attmed telefon og venter...
Athravil Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Så flott. Var på min nr 2 i dag (glemte å avbestille ekstratimen på Ahus, så da dro jeg like godt på den fremfor å betale gebyr...) Ble flyttet enda lengre ( fra 2. 12 til 7. 12 til nå 12.12...) I følge Ahus må jeg ha testet positivt samme uke som unnfangelse... ? Eventuelt så har minsten ligget lenge i dvale samtidig som jeg har hatt høy hormonproduksjon... Ikke rart man kan bli litt forvirret. Det er jo bare snakk om tolv dager, men jeg var sikker på at jeg skulle flytte nærmere november, ikke mot jul... Jeg søker permisjon ut ifra 7.des i allefall!
Adriansmor med tulla Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Ja det var bra at jeg fikk .. men får ikke vite når før på mandagen... da har du fått termin samtidig som meg iallefall enda... kan jo hende den blir flyttet på neste ul=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå