Gå til innhold

og der forsvant drømmejobben....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært igjennom tre intervju runder, og har hele tiden gitt godt inntrykk. Kompetanse og personlighetstest har vist en sterk profil, men med sine svakheter selvfølgelig....

Valget falt på en som har vært i organisasjonen tidligere.

... som har tatt betekningstid til over helga. Hvis vedkommende takker nei, vil de ha meg inn til nok et intervju....

Løpet er nok kjørt *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Men vi får bre håpe den andre takker nei, he he:) Ellers får du nok en annen jobb og så etterhvert kan du peile deg inn på drømmejobb igjen?

Skrevet

Tre intervjurunder og personlighetstest..........

Hvilken jobb er dette?

Sikkert en mening til hvorfor du ikke skal ha denne jobben. Mulig det finnes noe bedre rundt hjørnet.

Skrevet

Føler med deg. Jeg har vært på 2 gangs int, og venter svar på den i løpet av dagen. Blir så skuffa hvis de ikke velger meg. Har også vært igjennom tester og lange "grillinger". Slitsomt.

Skrevet

Avdelingsleder for et større internasjonalt firma.

Hadde fått ganske mange millioner i omsetning som jeg hadde vært ansvarlig for. Og mellom 50-70 ansatte.

Er en krevende jobb, som krever at de finner rett person til jobben - derfor flere intervju og testing.

Skrevet

Forstår at dette er en jobb som ikke det finnes så mange av da ja. uff. Bare ønske lykke til jeg da. :)

Ps: du må være veldig flink som har vært med på 3 runder med intervju! Ikke så mange som kommer såpass langt akkurat:)

Skrevet

Takk :)

Nei, jeg vet hva jeg duger til *gliser*

Bare litt shit at denne gikk i vasken, men har flere interessante jobber i kikkerten. Bare at det er så få av de på disse kanter...

Skrevet

Ja, regner med at selvtilliten er i orden:)

Fokuser på de nye mulighetene som akn åpne seg for deg nå, så føles det ikke som et så stort tap kanskje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...