Flættfrid har to prinsesser Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 om du vil kjøpe trille, så kan du kjøpe min. kjøpte den i fjor og har brukt den 1 gang!!!! som ny=)))
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 vet ikke om du fikk med deg svaret mitt, da vi skrev samtidig=))
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 nei gud, det har jeg ikke tenkt på.... hm.. hvor mye er du intresert i å gi da?
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 hihi nei d har ikke jeg tnket på heller hihi
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 hehe, ja da kommer vi ikke langt=))) hvilken av de vognene er det du har sett på, og er det en spesiell farge du har tenkt deg?
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2007 Techno XT eller den Techno XLR Ikke noen spesiell farge egentlig Hvilken har du da???
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 åh det er jo den jeg har=))) det er den plain, grå, med litt røtt på, ville ha den nøytral fordi vi hadde jente, og kanskje fikk en gutt en gang, slik at vi kunne bruke den til begge=))) Men helt sant, den er bare brukt 1 gang, og ikke noe mer, og vognen er super digg å trille med og den er god å sove i, men det ble bare slik at vi ikke brukte den desverre, så nå står den bare der.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2007 Den første du har?? Kan du ikke ta og sende meg en post. Så kan vi bli enige Må ut en tur nå skjønner du Også må mannen med i pris diskusjonen hehe
Happy H Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 slå til, beste vognen eg har hatt.vår ble stjålet,så eg måtte kjøpe ny!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå