Dailis Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Skulle ta med noen 7 årige gutter på kino. Er dette fro barnslig eller kjedelig for dem?
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 For kjedelig for dem=) men er en utrolig fantastisk bra film som sikkert passer kjempe bra til deg;)men tror kanskje den blir litt i det kjedeligste laget for dem..drama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå