*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hvor mye vil jeg få i mnd? får man ikke noe ekstra da man har barn også? Noen som kan svare meg på hva jeg få inn i mnd???
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 DEt er variabelt hva man får. Minste du får er 435 perdag, eller dette har kanskje blitt endret i mai. Småbarnstillegg på 27kr. Kommer ann på din inntekt osv siste årene. Du må ha vært sykemeldt i 52 uker og kan ikke gå på rehab. lenger enn 2år. Det er variabelt pga det går fra man-fre og faller utenom helligdager og hvor lang mdn er
* 5 om dagen * Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 ikke godt for oss å vite hvor mye du får, pga det blir regnet ut fra inntekten din, de 3 siste årene. Men du får tillegg for barn, satsene der vet jeg ikke.
Nit@™ Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Rehab er 66% av det du har hatt i inntekt før. Regner med du har hatt sykepenger? I så fall får du 66% av sykepengene. Du får tillegg for antall barn du forsørger. Om du får 10 000 i mnd nå vil du få 6600 i rehab + forsørgertillegg.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 Har 15 tusen brutto i mnd....
Sara Rompompei Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Du vil få 65 % av inntekten din som du hadde året før du ble syk. I tilleggg kommer et barnetillegg. http://www.nav.no/page?id=291 TK vil beregne en dagsats. Du får betalt for antall arbeidsdager i mnd. Så lønningen din vil variere litt etter hvor mange hverdager det var i mnd. Det blir også trukket skatt av pengene. Du har krav på rehabiliteringspenger så lenge du er under behandling for sykdommen/skaden din. Selv har jeg gått på rehab i 4 1/2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå