Meandmyprincess Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 utdanning gjennom NKI,hvis man er på Yrkesmessig attføring??noen som vet?
* 5 om dagen * Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 jepp, jeg fikk dekket over 19000. men jeg må betale matriell, tror jeg det var...på ca 2300 kr selv.( regnskapsskolen ) ellers får en jo penger, ved å sende meldekort, og barnetillegg om du har barn. jeg har også fått lån/stipend gjennom lånekassa.
Meandmyprincess Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 lån/stipend i tillegg til Ya??
* 5 om dagen * Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 ja, i tillegg, men det er jo penger som en må betale tilbake(lån) men jeg får forsørgertillegg der også...
* 5 om dagen * Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 vil bare gi deg noen tips.... skal du gå på nki, og vil ha lån,barnetillegg og stipend, kan velge om du bare vil ha stipend og barnetillegg.,så burde du gå inn på lanekassen.no og allerede nå få søknadspapireene tilsendt, om du ikke kan gå på kommunehuset og hente de da. det er 6 ukers behandlingstid på søknaden.
Meandmyprincess Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Jeg skal sjekke det ut.Takk igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå