Gå til innhold

Hjelp hva i alle dager er dette??? Ang. pupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brystvortene mine sprekker liksom, de tørker ut og jeg kan pirke vekk talg fra de... Selve brystvortene altså, ikke areola området. Hva er dette, og er det farlig å pirke kanskje?

Må nevne at jeg har tatt brystreduksjon for 2 år siden, og har hatt det slik siden da, men må er det mye mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn blir det på mine av og til også! Jeg har tidligere hatt piercinger i begge,så det er noen ganger noe hvitt talgaktig i de gamle hullene(restene av hullene,de meste har grodd)

Sikkert bare talg,eller starten på melka som kommer ut... Om du peller kan det sikkert bli litt ekstra sårt,så er sikkert greit å bare vaske,ikke pille!

Skrevet

Jeg har også sånn, men har aldri hatt hverken piercing (huff det høres jo fryktelig vondt ut, spesielt nå når brystvortene er så såre...) eller noen operasjon.

Så jeg tror også at det er en slags sekresjon, kanskje det forstadiet til melk, colstrum eller hva det heter? Ikke så veldig lekkert akkurat... Men det tyder jo på at ting skjer der, og det er jo bra:)

Skrevet

vet ikke hvor langt du er på vei jeg, men jeg har dråper med råmelk som kommer ut av brystene, og når jeg har sovet har denne tørket ut i brystvorten (ved selve hullet) og da er det stivt og jeg kan pilke det vekk. mulig det er dette?

Skrevet

Ja men da er det rart at jeg har hatt dette i 2 år ;-p hihihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...