Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysja.... jeg har vært ganske lite kvalm egentlig - litt fra uke 5-7, litt i uke 9-10 men ikke kontinuerlig - bare i korte perioder, og ikke kjempemassekvalm heller. Men nu - rett før jeg klatret over uke 12-kneiken, har kvalmen kommet ordentlig gitt. Det er vel litt lovlig sent? Mamma forteller at også hun ble kvalm da de tre månedene nærmet seg slutten. Håper virkelig kvalmen ikke har til intensjon å bli der resten av svangerskapet! Noen andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg kom den i rundt uke 9..og blei til laangt over tyveuka! er først nå (26uker) at jeg kan si den virkelig er atvtatt..bare avløst av bekkenløsning,som jeg ikke er sikker på er så mye bedre;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...