Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kl fire ble lucas endelig født.4130 gram og 51 cm lang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye med gutten! lykke til videre :)

Skrevet

gratulere såååååå mye :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper fødselen gikk fint!

Skrevet

Gratulerer så myyyeee med lille Lucas :D:D:D:D

Skrevet

Gratulerer så masse! Håper dere koser dere!!!!!! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye til dere alle....håper du legger inn historien når du har litt tid og overskudd ;-)

Skrevet

Gratulerer kjempe masse:D

Skrevet

Gratulerer masse:-)

Skrevet

gratulerer:-)

Skrevet

Gratulerer masse med gutten din!

Spent på hvordan det løste seg med kjøring til føden og selve historien selvfølgelig:)

Skrevet

Føler at alle føder bortsett fra meg.... :-) Mange gratulasjoner, håper å få fødselshistorien din snart!

Skrevet

Hei Tigern:0)

Endelig har du kommet i mål og fått din lille skatt, det fortjente du. Jeg har tenkt masse på deg og ble kjempe glad av å se at det endelig var overstått:0)

Gratulerer så masse med Lucasgutten din.Nå må du ta godt vare på deg selv og kose deg hvert sekund med vidunderet i tiden fremover:0)

 

Mange gode klemmer sender jeg til deg:0)

Skrevet

Hurra herogså! masse gratulerer fra vårs! :)

 

 

Skrevet

Gratulerer så masse med gutten din!!!!

Skrevet

Gratulerer. Håper det gikk bra, og at du fikk den støtten og hjelpen du trenger.

 

Kos deg videre med lillegutt, og gi han en ekstra god klem fra oss her inne.

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen.Kos dere masse fremover!!

Skrevet

gratulerer SÅ mye!!

Skrevet

gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!

Skrevet

åååååååååååå Gratulere så mye!!!!!!kos dere masse=)

Skrevet

Gratulere så kjempe masse:)

Faktisk identiske mål å tyngd som min sønn som no e 19 mnd:)

kos dokke kjempe masse...

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten =)

Skrevet

Jaggu meg på tide!!! Hi hi..

Grattis såååå mye med gutten, heldiggris! :D

Skrevet

Hehe det var på tide :o) så noen av klage innleggene dine mens du ventet... Håper alt er bra med dere begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...