Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 i går kl fire ble lucas endelig født.4130 gram og 51 cm lang..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer så myyyeee med lille Lucas :D:D:D
Medusa80 Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer så masse! Håper dere koser dere!!!!!! :-)
Nicoline3 Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer så mye til dere alle....håper du legger inn historien når du har litt tid og overskudd ;-)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer masse med gutten din! Spent på hvordan det løste seg med kjøring til føden og selve historien selvfølgelig:)
mamma i juli Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 Føler at alle føder bortsett fra meg.... :-) Mange gratulasjoner, håper å få fødselshistorien din snart!
3småskatter:0) Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 Hei Tigern:0) Endelig har du kommet i mål og fått din lille skatt, det fortjente du. Jeg har tenkt masse på deg og ble kjempe glad av å se at det endelig var overstått:0) Gratulerer så masse med Lucasgutten din.Nå må du ta godt vare på deg selv og kose deg hvert sekund med vidunderet i tiden fremover:0) Mange gode klemmer sender jeg til deg:0)
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #16 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer. Håper det gikk bra, og at du fikk den støtten og hjelpen du trenger. Kos deg videre med lillegutt, og gi han en ekstra god klem fra oss her inne.
moklatt 9 dager til termin Skrevet 6. juli 2007 #17 Skrevet 6. juli 2007 Gratulerer så mye med prinsen.Kos dere masse fremover!!
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #21 Skrevet 6. juli 2007 åååååååååååå Gratulere så mye!!!!!!kos dere masse=)
m0n|ca me 2 små Skrevet 6. juli 2007 #22 Skrevet 6. juli 2007 Gratulere så kjempe masse:) Faktisk identiske mål å tyngd som min sønn som no e 19 mnd:) kos dokke kjempe masse...
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 6. juli 2007 #24 Skrevet 6. juli 2007 Jaggu meg på tide!!! Hi hi.. Grattis såååå mye med gutten, heldiggris!
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 7. juli 2007 #25 Skrevet 7. juli 2007 Hehe det var på tide ) så noen av klage innleggene dine mens du ventet... Håper alt er bra med dere begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå