reserbolla - mamma til 2 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Han koser seg sånn med melken når han får den på flaske, og drikker mye mer enn hvis han får det på tutekopp. Blir bare gris og tull hvis han får av vanlig kopp. Han er 16 mnd.
BettyBoob Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 samme her med min på 15,5 mnd så han får melken på flasken en liten stund til
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Aner ikke. Snuppa drikker av tutekopp og har gjort det i 5-6 mnd men får fortsatt en tåteflaske med litt varmet lettmelk før hun skal sove om kvelden.
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 ja, han drikker jo alt annet av tutekopp, men akkurat melken er tydeligvis best på flaske :-) men prøver å ikke gi den i sengen for å få gitt den før tannpussen.
Stjerne37 Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Da jeg var på 1års kontrollen med guttungen forrige mnd så sa di at nå trengte han ikke flaske mer,sia han spiste godt vanlig mat.Jeg sa at det var greit,men at jeg ville gi han litt melk på flaske på kvelden fordi det var litt kos og en rutine vi har hatt lenge.Ja,det gjør dere som dere vil sa hs,men behovet for guttungen ekke der annet en kosen.Men kos er da viktig syntes jeg så jeg fortsetter litt til.
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jenta mi blir 16 mnd om noen dager. Vi kutta ut tåteflaska for ca ei mnd siden, og da fikk hun kun vanlig varm melk til kvelds. Nå får hun kun tutkopp. Merka at hun drakkk lite av tutkoppen i begynnelsen, så jeg var litt bekymra om hun fikk i seg nok veske, men nå er hu blitt veeldig flink.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Flasken er kos for gutten min. Han skal få ha den ennå en stund på kvelden. Ser ikke noe hastverk med å kvitte seg med den. Blir stor fortsatt og er jo mange barn som fremdeles ammes (det er jo også kos) lenger enn 16 mnd.
Lizzie Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Datteren min er snart 17 mnd, og sluttet med tåteflaske når hun var ett år..det fungerte kjempebra for oss:-) Hun er veldig glad kopp, og drikker nå av vanlig kopp, både hjemme og i barnehagen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå