Gå til innhold

Krangletema: Nakne barn på strenden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar på mine badebukse/badebleie i det minste. Både av hyigeniske hensyn og pga frykt for pedofile snikfotografer. Reagerer når jeg ser unger stå og tisse/bæsje der andre unger skal gå...det er ekkelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg... Liker ikke at unger springer nakne på stranden. Liker faktisk ikke at ungene er nakne når de bader i hagen heller, selv om de ikke er så store enda.

Skrevet

Jeg er ei av de som faktisk da har latt ungene mine fått gå nakne på stranda etter at de har badet i sjøen. Har tatt av dem badebuksene for å la dem tørke og deretter som regel tatt dem på igjen.

Men som du nevnte inne på skravle, jeg hadde faktisk ikke tenkt på pedofile med mobiltlf. og alt det der... ikke naiv, men hadde faktisk ikke tenkt sá langt....

Lover dyrt og hellig at jeg skal skjerpe meg og at det ikke skal gjenta seg... :o)

Skrevet

Enig med deg ;)

Hmm, ble ikke så mye krangling her...

Skrevet

Stefaren min er purk og han har jobbet med mange pedofilisaker opp igjennom årene. Problematikken rundt pedofile på stranda med og uten kamera og nakne barn har alltid eksistert, men nå i våre dager hvor de har tilgang til internett, fotoshop osv osv risikerer man at en pedo-faen tar bilde av noe så uskyldige som ditt lille barn som leker og koser seg naken på stranda og legger det ut på pedofile nettsteder, redigerer bildet osv. Det er heller ikke en ukjent, men da igjen ikke veldig kjent sak heller, men det er altfor vanlig at små barn bare forsvinner også. Etter å ha hatt en del samtaler med min stefar om dette og andre ting rundt pedofili, kommer jeg aldri i livet til å la ungen min leke naken på stranda. Det er veldig synd at det er slik, men det er heller ikke til å unngå så jeg tar mine forhåndsregler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...