Mammaaaaaa Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Fikk rier seint i går kveld. Ringte ned og fikk komme ned å sjekke. Der var det 1cm åpning og livmorhalsen (eller hva det var) var klar. Har fortsatt litt svake rier men fikk reise heim. Har berre 3 min kjøring til sjukehuset:) Er bare 35+5 så håper han blir der inne litt til!
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Huff, ja det får vi håpe. Litt tidlig ennå, selv om det nok ville gått helt bra om det ble fødsel. Hva slags beskjeder fikk du? Skulle du ta det ekstra med ro bare, eller gir de deg noe som stopper rier?
Mammaaaaaa Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Fikk ikkje noe riestoppende nei. Dei sa eg skulle heim å slappe av og ringe hvis riene kom igjen. Har kjent litt idag men det har roa seg heldigvis;)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 dei stopper ikkje rier etter uke 34... for etetr det er babyen "klar" til å komme ut...
sol og varme Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 hvis du er 35+5 så går det greit å komme ut nå... jeg skal på kontroll 2 uker før termin - og hvis babyen min er stor da så setter de meg igang...fordi sist fikk jeg en veldig stor baby og denne gangen har jeg fått problemer med hofta... lykke til, kos deg med den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå