Gå til innhold

Hei Stavangerdamer!!


Kerridwen-fødeklar

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til med dere alle sammen? Jeg syns jeg har sett så lite til dere her inne den siste tiden. Det begynner vel kanskje å bli en del som allerde har fått de små, men vi var jo en del som hadde termin ganske seint i mnd også.

 

Hvordan er formen? Hvordan går det med dere?

 

Jeg har 17 dager igjen til termin og syns at tiden begynner å gå ganske seint....er ikke særlig mobil lenger heller. Men humøret er i hvertfall på topp. Gleder meg kjempemasse!

 

Lykke til alle sammen, og gratulerer så mye til de nybakte mødrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei du! Formen er kjempefin, litt bekymret over SF-maalet (se annet innlegg) men de er kanskje bare smaa i min familie :-))

13 dager igjen til termin, men regner vel med jeg gaar litt over tiden. Har faktisk "skrevet meg inn" baade paa foedeloftet (i tilfelle jeg foeder foer termin) og vanlig avdeling, men har vel en foelelse av at vi kommer til aa sette kursen for vanlig avdeling saa snart smertene setter inn.. Vi faar se.

Haaper vi sees paa Foeden eller i tiden etterpaa :-) Blir spennende aa se naar snella vil melde sin ankomst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Formen e sånn passe, men eg kan vel egentlig ikkje klage. Magen er øm etter vendingen, og det begynner å bli vanskelig å få gjort ting og tang.

SF-målet mitt har også stoppet opp, men det er antageligvis fordi forrige måling var i seteleie, og denne gongen blei det i hodeleie, festa.

Hadde ei vellykka vending på onsdag 4 juli, og dagen etter va hodet festa. =)

Har fått beskjed om at eg ikkje skal gå over termin, pga at hu er så litå, så eg er iallefall ferdig iløpet av neste veke.

Glede meg masse te å få det overstått, og håper på like raske fødsler som de tidligare.

Glede meg og masse te å treffe dåkke andre og dei nyankomne etter at alle har fått sine små bedårande.. =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Formen min er fin den! Bare litt lei av å våkne om nettene av halsbrann og tissetrang...Skal bli godt å få ut lille gutt snart ja selv om det nesten er 2 uker igjen te terminen.

Godt å høre at vendingen var vellykka taswe :))

Gleder meg te å treffe alle sammen å babisene igjen utpå høsten :))

Lykke te alle som ikkje har fått hilse på babisene sine ennå :))

 

*Kristine*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hei,

 

Så koselig å høre fra dere! Gratulerer med vellykka vending taswe. Er jo bra at de faktisk får det til. Du er den første jeg har hørt om til nå her inne. Da har du jo ikke lenge igjen hvis du ikke får gå over tiden. En uke kanskje? Heldigen...

 

Ja, Sonia, vi møtes kanskje på føden. :o) Jeg har skrevet meg inn på fødeloftet men siste sjangs blir den 19, så jeg har mine tvil på vi rekker det. Men, man vet jo aldri.

 

Uff, jeg har også mye halsbrann og småvondt histen og pisten, men nå er det jo de siste ukene jeg går gravid med dette barnet, og jeg kommer sikkert til og savne det når det er over, så jeg prøver å nyte den siste tiden.

 

Gleder meg til å se dere igjen, sammen med de små! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...