melissa&baby:) Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har et eller annet som renner ut ca en gang til dagen. Det er ikke urin eller utflod, det vet jeg. Er helt blankt og ser ut som vann.Har nå vært til kontroll to ganger, den ene gangen tok de fostervannstest, og den var negativ......men jeg klarer ikke helt å roe meg med det.....Er de testene til å stole på? Hvor farlig er det hvis jeg leker fostervann? Da de tok testen begynte de å snakke om at det kunne være urin og utflod, men det kjenner jeg jo igjen da.... Hvis det hadde vært urin, og det randt ned over lårene, så hadde det vel svidd litt av den? Noen som har erfaring av dette??
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 ikke sikkert at du kjenner igjen hvis det er utflod, den forandrer seg jo endel i et svangerskap, kan forandre både lukt, farge og konsistens....
Mone snart3barnsmor Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 jm sa til meg at forstervannet fornyes vær 4time, så om det ikke er s mye så er det vell ikke farlig, hun sa også om vannet går, så merker du det.... men er du nervøs for dette så ring føden å få ny sjekk...
Karianne W Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har det også sånn at det kan renne nedover lårene mine og har tatt forstervanntest som var negativ... Jm sa at hvis jeg ble usikker igjen kunne jeg ta på et bind i ca 1 time dersom det da var blitt blautt burde jeg inn på føden for å se om vannet var gått! Ho sa også at forstervann kan være litt blankt eller med en anelse rosa(pga blod) Synes det er vanvittig vanskelig å vite!
melissa&baby:) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Har lite lyst til å mase på de, men hvis det ikke er farlig så kan jeg godt vente litt. Hørte at de setter igang fødselen innen et døgn hvis det er lekkasje. Jeg håper bare at den testen viste riktig svar, de hadde vel ikke sendt meg hjem igjen hvis de var usikkre....
melissa&baby:) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2007 Er ekstremt vanskelig å slå seg til ro med at dette er utflod eller urin i hverfall. Har voldsomt lyst til å ringe å masa på føden, bare for å bli litt mer beroliga...men jeg skal jo opp der å føde også...kjedlig å ha gitt et dårlig inntrykk på alle som jobber der...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har vært inne til sjekk for noen uker siden. De fant da ut at jeg lakk fra en lomme vann forran hodet til babyen. (den ytterste fosvervanns hinnen) Fordi babyen allerede hadde lagt seg ned med hodet og gravd seg godt ned i bekkenbunnen så trykker det veldig på. Dette er helt ufarlig sa legen, men kommer det i mengder måtte jeg si ifra. Man kjenner det på lukten om det er fostervann eller ikke.. fostervann har en helt spesiell lukt, noe jeg ikke kan sammenligne med noe.. en slags søt lukt. Det lukter slik av nyfødte babyer i nakken i opp til noen mnd etter fødselen.
melissa&baby:) Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 Det kommer i mengder hos meg ca en gang til dagen, hodet var godt nede hos meg også, og jeg var litt moden sa de. Kom på også nå at sist jeg var hos legen var urinprøven min positiv for infeksjon...skal ringe til de nå og spørre.... når det gjelder den fostervanntesten så lurer jeg på om den viser positiv hvis en kun leker hele veien?For hos meg kommer det i mengder, og hvis jeg ikke lekte akkurat då så er den negativ??? snakk om å lure seg i hel her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå