Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jordmor bekreftet faktisk at det var en statistisk forskjell på hjertelyden på gutter og jenter: Gutter har lavere hjertefrekvens enn jenter. Men det kan jo variere mye utifra aktiviteten akkurat når ungen blir målt, og så er det jo forskjell fra knøtt til knøtt. Vi vet ikke kjønnet på junior så vi spekulerer jo litt da I uke 24 var den 145 (JM), så 115 og 120 (legen) og i går 130(JM), er dette lav hjerterytme eller sånn midt på treet???
KlemC 3småUnder3år Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg vil nok si kanskje gutt.. Min gutt lå på 142 og den som kommer hadde 136.. så vi får nok en gutt til også...
KlemC 3småUnder3år Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Glemte å si det men noen jordmødre sier lav hjerterytme 120-140 -gutt og 140-160 -jente
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2007 Har litt guttefølelse selv da...tror knøttet har vært aktivt de gangene h*n har blitt målt også! Rart med det, vi ville ikke vite kjønn men er kjempenysgjerrige for det
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Jordmora mi er den samme som tok UL så ho er litt hemmelighetsfull. Ho ville liksom ikke si mer enn jeg skrev øverst, men helt greit det, he he! Da hører vel knøttet vårt inn i guttegruppa
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jenta vår lå på mellom 140 og 160, så hun hadde typisk jentepuls! :-) Vi visste det ble jente da, klarte ikke å holde oss! :-) Vi vil vite kjønnet denne gangen også! :-) Skjønner godt dere er nysgjerrige, ja!
KlemC 3småUnder3år Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 mar79 - solunge 23/8 vi vil heller ikke vite det denne gangen men er så nyskjerrig.. men siden det kanskje er siste gangen vil jeg ha spenningen...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 jeg har fått høre av fagfolk at det bare er tull. at det ikke betyr hverken det ene eller det andre.... jeg har ligget på 140-150 og venter gutt. Når jeg var på CTG registrering så man på hjertelyden i 1 time og den gikk frem og tilbake mellom 120 og 190, og det var heeelt normalt.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2007 Statistikk er nettopp statistikk! Det som gir utslag i ei større målgruppe trenger ikke å stemme for et enkelt individ. Men spekulerer jo bare for moro skyld da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå