Holly❄️ Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Gutten min sovnet uansett han, vi merket jo lukten fort når vi dro opp dyna, men da kunne han ha sovet lenge. Litt dumt med tanke på sårhet osv.. Jenta vår derimot tåler det ikke. Blir sint og sur med en gang, og vil tydligvis ha bort bleien med en gang:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Merker aldri noe på junior når han har bæsj i bleia.. Er like blid han! Eneste vi merker det på er den herlige lukta
Sjefsmegga Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Nei..ingen av mine 3 har klart å sove med bæsj på rumpa...
<3 + <3 + ? Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Min lille gutt sovner med bæsj i bleia....bryr seg ikke i det hele tatt. Pleier heller ikke å bytte bleie på natta. Han blir ikke sår og han våkner veldig av bleieskift. Bæsjer sjelden om natta også da =)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Nei, hun liker slett ikke å ha besj i bleia.. hehe.. våkner og er ganske ilsken helt til hun får ny bleie på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå