olebrum78 Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg kjøpte med en pen i fjord, skal i bryllup igjen i år, med samme gjengen.. tror jeg må kjøpe meg noe nytt...
3 blå Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Tja, husker du hva de andre jentene hadde på seg? Hvis du er fornøyd med kjolen hadde jeg brukt den en gang til... Er for gale at du skal bruke kjolen en gang og så er den oppbrukt...
selfangerkjerringa Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har overhodet ikke råd til å være så kresen! ETT ÅR mellom anledningene må da være lenge nok... det går an å variere masse med sko, hår, smykker osv Et sjal eller en sløyfe kan gjøre stor forskjell.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Var den ikke veldig våt, om du fant den i en fjord? Måtte bare..... Og ja, kunne ikke dette meg inn å kjøpe en kjole til bare en anleding, sett bort fra min egen brudekjole!
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Bare varièr tilbehøret litt, så bør vel det gå helt greit. Man er da ikke Celina Midelfart heller:P
Felix&Lurifax Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 jeg har vært i to bryllup så langt i sommer, og har to igjen, her blir det same kjole i alle 4. Men tror jeg skal ha noen nye sko til bryllup nr 3... alle bryllupene er med forskjellige folk da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå