3 blå Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 ...og vi skal kose oss med god mat og vin i kveld Dere som husker og som svarte meg ang. våre problemer for snart 2 uker siden, takk for alle lykkeønskninger og tilbakemeldinger. Vi har snakket mye, og bestemt oss for at vi skal fortsette og jobbe sammen med forholdet vårt. Om ei uke kommer litjen tilbake fra faren og da setter vi kursen nordover og skal være hos svigers i noen uker Men før det skal vi være KJÆRESTER og bare kose oss sammen. Så nå skal jeg ned på polet å kjøpe vin Det regner ute, og da er det ekstra koselig å sitte inne med tente lys og god musikk. God helg jenter
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Det hørtes koselig ut =) Kos dere og ha en fin helg
melkekua™ Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Så bra da ) Kos dere masse med vin og god mat ikveld. Ha en riktig god helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå