Gå til innhold

I dag er sambo ferdig med siste eksamen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og vi skal kose oss med god mat og vin i kveld :) Dere som husker og som svarte meg ang. våre problemer for snart 2 uker siden, takk for alle lykkeønskninger og tilbakemeldinger. Vi har snakket mye, og bestemt oss for at vi skal fortsette og jobbe sammen med forholdet vårt.

 

Om ei uke kommer litjen tilbake fra faren og da setter vi kursen nordover og skal være hos svigers i noen uker :) Men før det skal vi være KJÆRESTER og bare kose oss sammen.

 

Så nå skal jeg ned på polet å kjøpe vin :) Det regner ute, og da er det ekstra koselig å sitte inne med tente lys og god musikk.

God helg jenter :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes koselig ut =)

 

Kos dere og ha en fin helg :)

Skrevet

Så bra da :o) Kos dere masse med vin og god mat ikveld. Ha en riktig god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...