Gå til innhold

Kan noen fortelle meg hvor i huleste....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal få tak i mam flaskesmokker nr 2? Får tak i nr 3, men den er jo for velling og altfor stort hull til vanlig drikke. Har spurt på barneutstyrsbutikk, apotek og i butikker der de selger mam flasker,men nope.

Jeg trenger ikke flere flasker, men bare smokken.. hjelp.

Finnes det på nett? For her får jeg ikke tak i!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart da....jeg kjøpte mine enten på apoteket eller butikken. Har du babyshop i nærheten?

Et triks er at du lager et ekstra hull i den som har 1 hull, så får du 2 hull :o)

Skrevet

Jeg sendte mail til mam selv jeg om hvor jeg fant det, fikk masse i posten ;) prøv det da? :)

Skrevet

Er du sikker på at 3 er for velling? Vi har brukt den siden hun var 5-6 mnd, og det kommer ikke for mye ut... Det er en som er større og, som heter x tror jeg.

Skrevet

Får ikke tak i med hverken 1 eller 2 hull her. Har prøvd å gi han med den med 3 hull men ender bare med masse harking, hosting og raping. Skal prøve og maile dem Twig.. Har dem egen nettside? mam.no eller noe slikt? Har 14 mil til nærmeste babyshop :o(

Skrevet

Ok da så. Jeg har nok en glupsk unge, så vi må hvertfall ha nr 3=) Lykke til med letingen. Nettsiden deres var ikke særlig bra, men send de en mail du=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...