Nit@™ Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Jeg skal få tak i mam flaskesmokker nr 2? Får tak i nr 3, men den er jo for velling og altfor stort hull til vanlig drikke. Har spurt på barneutstyrsbutikk, apotek og i butikker der de selger mam flasker,men nope. Jeg trenger ikke flere flasker, men bare smokken.. hjelp. Finnes det på nett? For her får jeg ikke tak i!
melkekua™ Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Så rart da....jeg kjøpte mine enten på apoteket eller butikken. Har du babyshop i nærheten? Et triks er at du lager et ekstra hull i den som har 1 hull, så får du 2 hull )
Twig Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg sendte mail til mam selv jeg om hvor jeg fant det, fikk masse i posten prøv det da?
Mynona Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Er du sikker på at 3 er for velling? Vi har brukt den siden hun var 5-6 mnd, og det kommer ikke for mye ut... Det er en som er større og, som heter x tror jeg.
Nit@™ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Får ikke tak i med hverken 1 eller 2 hull her. Har prøvd å gi han med den med 3 hull men ender bare med masse harking, hosting og raping. Skal prøve og maile dem Twig.. Har dem egen nettside? mam.no eller noe slikt? Har 14 mil til nærmeste babyshop (
Mynona Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Ok da så. Jeg har nok en glupsk unge, så vi må hvertfall ha nr 3=) Lykke til med letingen. Nettsiden deres var ikke særlig bra, men send de en mail du=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå