Gjest -lilly- Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Har ei jente på 11,5 mnd og hun har sluttet å spise det meste. Hun får grøt morgen og kveld, men nå spiser hun bare litt - virker som hun har blitt lei av grøt. Middag får hun og liker det veldig godt, men har de siste dagene kun spist et halvt glass. Babydessert vil hun absolutt ikke ha, og heller ikke youghurt. Skive klarer hun ikke å spise for hun setter alt i halsen samme hvor små bitene er. Melk ELSKER hun, men hun kan ikke bare leve av det. Noen forslag til hva jeg kan gi henne???
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Tenner på vei? Da er det ikke så lett med mat. Om hun snart er 1år, men ikke kan spise brøde pga trang hals ville jeg tatt en legesjekk. Ellers er det jo masse flott frukt i butikkene da.
Gjest -lilly- Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Ja tror det er tenner på vei..... Skal til helsesøster i neste uke på 1 års kontroll, kan høre med henne ang halsen hennes. Får handle inn masse frukt og mose =)
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Vi har det akkurat likt! Her hadde vi begynt å få susen på brødet følte jeg og nå spytter hun det bare ut igjen! Enkelte dager vil hun ikke ha middag! Hun elsker forsatt melk ... Snuppa mi får i seg mat nok så det er jeg ikke bekymret for, men det er veldig frustrerende når hun ikke vil spise i det hele tatt! Har nok veldig mye med tenner å gjøre ...
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 og jenta mi er også 11 1/2 mnd
Gjest -lilly- Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Godt å høre at det er andre som har det på samme måte:) Får håpe de snart begynner å spise alt mulig *håpe* *håpe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå