Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamma ringte meg i dag tidlig og fortalte meg at den ene søstera mi er gravid.. hun har en gutt fra før og får en gutt til nå.

det som er er at hun ikke har sagt noenting om det og hu skal ha i september allerede!

er det ikke litt rart at hun ikke har sagt noe om det til familien sin?? det var bare noen få som visste det..

når jeg fikk beskjeden ble jeg litt irritert oxo.. det er lixom miiiin tur nå så kommer hu og oxo skal ha.. skal kanskje ikke føle det sånn, men sånn er det bare..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun har mistet tidligere,å derfor ventet med å si noe til familie og venner? Det er som regel en historie bak sånne ting. Kanskje dere ikke er så tett sammenknyttet,og hun derfor har valgt å holde det for seg selv...?

Skrevet

Hei på deg

Kanskje hun ikke hadde lyst å si noe fordi det var "din tur" nå? Ikke vet jeg men jeg var veldig sen med å fortelle mine foreldre og søster det... Måtte liksom si noe til dem til slutt fordi det begynt å vise, og jeg ville ikke at de skulle høre det fra andre...Men fortsatt er det få i min omgangskrets både på og utenfor jobben som vet om det.

Jeg venter i september også, så det blir mange som får sjokk når jeg plutselig har en baby tror jeg...De fleste tror nok bare jeg har lagt på meg, for jeg går ikke med tettsittende klær unntatt hjemme.

Har ikke noe med at jeg ikke vil ha babyen, men jeg er ikke sånn babyprat fiksert liksom og har aldri vært så veldig interessert i å prate om babyer og slike ting (for egen del føler jeg det blir så personlig..), og blir i tillegg alenemor, så har liksom ikke lyst å prate så mye om det. Jeg vil bli behandlet som "meg" - ikke som gravid. Men barnet er hjertelig velkommen og jeg gleder meg til den lille blir født. Ja - vet jeg høres vedig rar ut:)

Vel - vet ikke hvorfor din søster ikke har sagt noe, men dette var litt om meg da:)

Hvortid venter du barn da? Jeg har 62 dager igjen og nedtelling har begynt. Vanligvis vil man at sommeren skal vare lenge, men i år vil jeg liksom at sommeren skal vare lenge men at september kan komme før august liksom ;) he,he.... er det mulig å ordne?

Skrevet

det var egentlig ganske bra svar! tusen takk.. jeg får nok bare komme meg over sjokket. hehe.. =)

jeg har termin om 23 dager! går sååååå treigt..

glad jeg er i den mnd jeg har termin hvertfall.. hehe.. september før august ja.. hehe... jeg tror nok det kan bli litt vanskelig å hjelpe deg med =p

heldigvis er det ikke så veldig varmt der jeg bor akkurat nå for tiden, selvom jeg syns det!

lurer på åssen jeg overlevde når det nesten var 30 grader ute.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...