Mamma-K Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hei, Hva gjør dere som gir MME når dere skal bo på hotell en uke? Har dere med egen vannkoker? Har forsøkt å tilvenne vann i lengre tid nå, men junior er ikke noe særlig interessert. Han vil kun ha MME. Drikker 7-8 dl av dettte hver dag. Ikke så bra kanskje, med tanke på jernopptaket. Blander ekstra vann i grøt og middag. Når kan man gi vann rett fra springen? Hørte en kunne begynne med dette nokså tidlig.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Ang. hotell og mme bruker vi vannkoker ja. Ikke alle hotell har mikro. Noen hotell har vannkoker på rommet, men ikke alle. Jeg gir noen skjeer med vann hver dag. Ikke favoritten,men man må jo lære å like det. Ang. vann på springen kommer jo litt ann på hvor du bor. Om du bor i Bergen sentrum anbefaler kommunen at man koker vann frem til 1års alderen. Jeg bor ikke i Bergen,men velger å koke vannet så lenge jeg gidder. Liker kokt vann best selv.
Alvepike Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 hei, kjøp sånne ferdig nan på kartong, de er geniale med på tur! Tulla mi ble seks månder i dag og det er den siste uken jeg har begynt å gi henne vann fra springen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå