Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Har ikke brydd meg noe om det her før, men tenke at jeg jammen skulle slå til denne gangen.. Vi finner nemlig ikke den blå plast"kofferten" med borra til drillen.. Og de trenger vi for å lage verandaen.. Noen som "ser" hvor den er?
fleXibel Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Tror ikke jeg kan "se" men jeg kan gjette.. Den ligger på et mørkt sted Skap kanskje.....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Hmm.. Hvilket skap? Hehe.. Har titta i skapet på vaskerommet (hvor han har sånne ting)
fleXibel Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 gubben min savner ene verktøyet sitt han og.. legger de på de mest utroligste steder.. hvor han mener han vil finne de...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Ja ikke sant! Verste er at vi begge vet vi har sett den, men husker søren ikke hvor.. Har endevendt hele huset!
fleXibel Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 da ligger den utenfor huset Eller et sted i huset dere ikke har sett fordi der kan den liksom ikke ligge tror dere..
Gjest Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 se under ei trapp ute det var det første som kom inn...eller under en balkong...terassebor
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 Ja er nok no sånt... Har bedt gubben se i bilen, men vi får se der når vi drar etterpå..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2007 Skal få gubben til å sjekke trappa =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå