Mamma`n til Noah Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Joda, 11 august-brud her. Jeg tror vi har alt i boks. - klær til brud og brudgom - kirke - lokale - kokker og mat og servering og bartender - musikk - fotograf - blomster - transport til og fra kirken - frisør - smykker - invitasjoner , snart meny og bordkort - kaker - noe jeg mangler tro? Du da?
hAndy Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 heisann jenter:) 11aug. her og. Det gjenstår noe småtteri: Kirkeprogram. sang i krika Overnatting til brudeparet. hvem baker kaker...( blæææh..) klær til brudgom og mini bordkort må lages.. Skal ta tak i kakebaking og krikeprogram i dag tenkte jeg. Huff, er kanskje litt som gjenstår.. I morgen er det da 1 mnd igjen. Jeg gleder med villt. Skal ha 2 dager fest på hjemplassen min.. Lykke til, flikor:)
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Gifter oss 11.august vi og:) Det meste er i boks tror jeg... (men jeg glemmer sikkert noe, hjelp!) Dette er ordnet: - Klær og alt av utstyr til meg (kjole, smykker osv) - Kirke - Hotell som selskapet skal være. - Suite til bryllupsnatten:) - mat og servering er selfølgelig på hotellet - fotograf - bil til og fra kirka og lokalet - frisør til meg og forlover - innvitasjoner - kaker , unntatt bryllupskaka er ikke bestillt enda... Dette gjenstår: - Klær til brudgommen og lillegutt, - Noen som kan synge i kirka - blomster (de sa jeg skulle komme tilbake når det var ca 3 uker før bryllupet) - sanghefte og bordkort - lage sang til min kjære... (uff klarer ikke begynne!!) dere må si i fra hvis dere ser jeg har glemt noe helt vensentlig!!! hehe! Hvordan går det ellers med dere? Begynner dere å kjennet stresset smyger seg innpå? Det har jeg gjort de siste dagene ihvertfall! begynner å grue meg, men gleder meg og selvfølgelig!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Jeg skal også gifte meg 11. august!!! :-) Nå begynner det meste å komme på plass men noen småting mangler.. - Sanghefter - Bryllupskake.. - drikkevarer ikke bestilt - mat ikke bestilt men har avtale.. - Ikke laget bordkort enda.. - Ikk bekreftet innslag i kirken.. Pianist og trompetist.. Har ikke panikk.. hver dag.. men innimellom!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå